tirsdag 16. september 2008

kom arbeidslyst å treng deg på ..her skal du motstand finne...


Nå er endelig Nicandraene borte,både store og små.De var slettes ikke enkle å hanskes med,så svære som de var. De største var høyere enn meg,stilken var 7-8 cm i diameter!
Men nå er det iallfall gjort. Stakkars rosene mine .de såg helt elendige ut der de stod. Jeg skal AlDRI så Niacandra mer!
det har vært flott ute i dag,så nå har ryggen min endelig fått lea litt på seg.Men å si at det var "behagelig" er en sann overdrivelse...det var helt pyton. Det som står igjen nå er å få løkene i jorda.
Trøsteshoppa frø i går. Men IKKE huska jeg hvor jge bestillte,å IKKE huska jeg hva. Er det dette som kalles "utilregnlig i gjerningsøyeblikket?"HIHIHI
Ellers så går det i strikking,er ferdig med en genser og holde på med lua til. Skal strikke ett slikt sett til.Så hekler jeg luer.. der også..artig å hold på med. Har lyst å begynne med quilting,men må få rette ÅNDA først.

Ingen kommentarer: