fredag 5. september 2008

Litt av hvert

I dag har det vært ett flott vær.Men ikke sørlig varmt,men det er vel bare å konstatere,at høsten er her. Den store hageiveren har gitt seg for i år.
Men har da vært ute å klippet litt i dag også.Det er fremdeles mange roser som blomstrer,å enda flere som står med store knopper.
Brugmansiaene blomstrer flott nå.Men skal jeg være ærlig,så syns jeg at det er for sent.Klematisene er fremdeles flotte,trorjeg må bestille noen flere neste år.Kanskje jeg skal ta en import igjen? Vi får se.Har nå 71 stk som blomstrer til forskjellige tider.De har faktisk blitt en stor favoritt i år.Ellers,så har frøa fra Impecta kommet i hus. Der er det noen sorter som jeg må så nå ,ganske snart.
Må ta en tur å kjøpe løk også snart. har liksom ikke energi til noe for tida. tror jeg er "vårslapp"
I dag har jeg fått vaska hus iallfall,strøket duker,å plukket inn noen store bukketter med roser.Lurte nå på å bake ei kake.Men finner ingen jeg har lyst på. Såg i oppskrifter til jeg ble kvalm....så jeg får se i morra.

1 kommentar:

Anne på Moseplassen sa...

Hei, gratulerer med ny blogg, gleder meg til å følge frøene dine her inne :)
Da har jeg lagt deg til på Hageblogger:D