onsdag 19. august 2009

Snart høst..


ja,det er trist men sant.I sommer har det ikke blitt noe blogging på meg.Tida strekker ikke til lenger.Det er så mye som skjer i familien.Så jeg MÅ prioritere.Sommeren har ikke vært noe å skryte av,mye regn.Ikke noe særlig til temp heller.Hagen ser sånn noen lunde ut.I drivhuset går det treigt i år!de ny tomatsortene som jeg prøvde skal ikke brukes neste år.Da blir det standard tomater.SOm modner ut i ett. De eneste som svarte til forventningene var faktisk Golden Pondorosa.Det var en utsøkt god tomat,litt søt.
Jeg begynner nå å kvikne til igjen.Har lagt strøken i mange dager av den forbaska svineinfluensaen.Å det vil jeg bare si....den er IKKE nore å lengte etter.....har aldri hatt så mye feber eller følt meg så syk før.Men det verste var å være så tungpusta....
Men nå er alt så mye bedre...men venter vel bare på at resten av gjengen skal få skiten.Ene sønn kom hjem fra arbeid i går..sånn halv skral...så det er vel hans tur nå.
Syden turen i sommer gikk i dass...p.g.a.forholda her i heimen.Men nå sitter jeg å lurer på om jeg skal t amed yngstedatter en tur i høstferien...har lyst til Hellas igjen,men det blir så seint på året at det må bli Tenerife...mitt andre hjem hihihi

Her ett herlig bilde fra vår siste tur til Kreta....

4 kommentarer:

Trine sa...

Godt å se livstegn fra deg :-) Håper det ordner seg både med familien, helsa og velfortjent ferietur.

Iris sa...

Hyggelig å "se" deg igjen! Har tenkt på deg flere ganger i sommer. Nå i sommer blomstret 'Ove' for første gang, og de bulbillene som ble til den flotte liljen, kom i fra deg for to år siden!
Håper det ordner seg hjemme og at du får en ferietur utpå høsten :-)

disa sa...

視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋

Tigertina sa...

Hei!
Jeg rydder i Hagegals blogglister, og ser det ikke har vært aktivitet på din blogg på 4 år.
Vil det bli aktivitet på denne bloggen igjen, eller vil det være bedre om jeg tar den vekk fra blogglisten?
Om du har ny blogg, del den gjerne med oss! :)
Send meg gjerne pm på Hagegal ang. dette.

Mvh Hagegals Moderator Tigertina :)