tirsdag 18. november 2008

Dagens???

Ja,denne kan jo bli moro...hmm

17. november 2008

*Dagens leppestift/lipgloss: "bringebær" fra MF*Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av):Red Door, Elisabeth Arden *Dagens sko: Hvite "pus" tøffler (Har ikke vært ute i dag...* *Dagens bok Havets datter (altså den du leser nå):*Siste avis du leste: Haramsnytt *Siste cd du hørteMummi (har barnebarn her...)*Siste film du så: Bat Man *Siste reise du var på Santorini *Siste nettsted du var innom før denne bloggen: Hagegal*Siste te/kaffe du drakk: Friele filter kaffe *Siste setning du sa:Hva het siste film vi såg?? *List opp tre ting fra veska di:Mobil,lommebok og røyk...

Så her er det ikke mye glamorøst....ser at jeg glemte smykker,men det er enkelt absolutt ingen ting annet enn perler i ørene i dag. jaja...

Holder på å baker ,har til nå fått i frysen ett par hundre smultringer. Laget deigen til kokosmakroner og sandnøtter i dag. Så nå går det slag i slag. Hagerelatert?? tja,har kjøpt EN hippe..en hvit..Får se i morra om jeg finner noen fler.Må en tur å se om jeg finner såjord...det har jeg glemt. Så er jeg heldig finner jeg ett par hipper til der. Drivhuset er avslutta for sesongen. Men har ikke orka å ta oppryddinga enda. Får ta det en dag jeg får ånda over meg.Hihi da spørs det om det ikke blir ei stund til ja.
Ellers så syr jeg gardiner....Artig å ta opp igjen en gammel hobby.Strikker litt sånn inn imellom.
I dag har vi hatt tidenes dritvær her...sjelglad for at jeg ikke skulle ut i dag.Godt å være inne i slikt vær.

Har Maja på tre år her nå,å hun sier så mye festlig....standard uttrykke er ..Sånn er det bare..

Samma hva vi prater om så kommer hun med det.Å gjett om det kan bli mange artige samtaler!

Nåå skla jeg gå å nyte meg en Friele kaffe og en røyk...drikker så mye kaffe at det svir i magen...

1 kommentar:

Berit sa...

I gang med jula alt? Flink, du!
Jeg har såvidt begynt å tenke. Ja, og så har jeg kjøpt et par presanger til barnebarnet.