lørdag 27. september 2008

Høst



Ja,nå er høsten her .Ikke noe tvil om det. I dag har det regna noe helt vannvittig her.men stormen som ble lovt,ser ikke ut til å komme. Jeg var ute å plukka inn det som var av roser ,så får jeg iallfall nyte de litt lenger. Bougainvilleaen,som jeg tok inn vokser som bare rakkeren på stua.Å slik som den blomstrer nå har den aldri gjort før.Så nå er det "syden"stemmning i stua..hihi.
Ellers så har det ikke blitt gjort så mye. Var hos legen å fikk nye medisiner,å kjenner at jeg blir veldig trøtt av de.Men den forferdelig verken i kroppen er bedre,så da så...
Så etter å ha vært å handla til helga la jeg meg på sofaen,å der ligger jeg enda.Orker ingen ting kjenner jeg.
Ungene lager middag i dag heldigvis.Hadde så store planer om å lage solfrids eplekake i dag,men får se i morra om formen er bedre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er surt og høstlig her inni fjorda også. Hadde et raid og plukket georgineblomster før det begynte å regne for alvor.

Håper formen bedrer seg snart.
God bedring og God helg.

Torill sa...

Takk for det Elsa.

Marit sa...

Det med dårlig form og medisiner lyder alt for kjent. Sånn er det her også. Du får kose deg inne i ruskeværet med sydlig stemning. God bedring, Torill!

Berit sa...

God bedring, da!
Jeg har vost opp med bougainvilla i stua, hos oss kom den bare utadørs midt på sommeren. Det gikk helt fint, masse blomster.