mandag 24. november 2008


Nå har klokka bikka 12, jeg er akkurat ferdig med å ha opp nye gardiner på kjøkkenet.Har fått strøket alle juledukene,å pakket inn julegaver også.I morra skal jeg ha opp nye garndiner på stua,om formen er bra.Må også huske på å ta opp lammerullene som ligger i salt.Kansje jeg skal ta å sette bolledeig?Det hadde vært godt...Nystekte hveteboller med hjemmelaga ripsgele...nammm

Den hvite navnløse hippen som jeg kjøpte blomstrer nå.Den er bare lekker.Fant ikke fler da jeg var å handlet til helga. Ser ut til at det bare finnes røde og hvite navnløse her....

Nei,nå er det natta her.Det kommer en ny dag i morra får vi håpe...

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

DU ER FLINK DU !! Jeg har ikke begynt å bake enda, eller gjort andre juleforberedelser for den saks skyld. Jeg har rett og slett vært nødt til å prioritere bort noe av forberedelsene de siste åra, men jeg har også oppdaget at vi får trivelige juler likevel. Jeg kan iallefall levende forestille meg at en kommer i julestemning hjemme hos deg i disse tider :)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Jeg blir helt matt jeg, når jeg ser hva du allerede har klart til jul.... Har ikke begynt enda, jeg heller. Ja, ja. jeg har ordna kjøttmaten da, men all vask og baking har jeg igjen.